Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler

Resim
Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler Dünyanın lider kripto borsası Bitget, Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasını duyurdu. Hem yeni, hem de eski kullanıcılara yönelik olan bu kampanya ile Bitget, kullanıcılarına 75 bin dolar değerinde ödül havuzu, 1 adet Macbook Pro ve bir adet iPhone 14 hediye edecek.   Ramazan Hep Birlikte Paylaştıkça Güzel Bitget Türk kullanıcılarınu mutlu etmeye devam ediyor. Bitget’in geleneksellmiş Ramazan Hep Birlikte Paylaştıkça Güzel kampanyası bu sene de büyük hediyelerle tekrar ediyor. Bitget’in Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasında hem yeni, hem de eski kullanıcılar büyük ödülleri kazanabiliyor. İşte ödül detayları.   75.000$ Değerinde Mega Ödül Havuzu Kampanya sayfasından kampanyaya katılarak görevleri yerine getiren kullanıcılar toplam 75 bin dolar değerindeki ödül havuzundan pay kazanma şansı elde edecekler. Macbook Pro Şanslı Kullanıcı Ödülü şartlarını tamamlayan şanslı Bitget kullanıcısı Mac

TAVSİYE EDİYORUM #1 - Komili Islak Temizlik Havlusu

Merhaba :)

Bugün, zeytinyağlı ürünlere merakımdan dolayı alıp çok memnun kaldığım, Komili’nin ıslak mendilinden bahsedeceğim.

Hemen her gün en çok kullandığımız ürünlerden biridir ıslak mendiller. Temizliğin pratik destekçileri ve yardımcıları ilan ediyorum ben onları.:)

O kadar çok çeşidini denedim ki bugün çok sevdiğim bir tanesini de sizinle paylaşmak istedim. 
%100 doğal zeytinyağı içeren bu mendiller, bebek cildine ve hassas ciltlere özel olarak üretilmiş.


- Kremli losyonu hassas ciltler ile uyumludur.
- Yumuşak petek dokuya sahiptir.
-Alkol içermez.
- Dermatolojik olarak test edilmiştir.

Denildiği gibi yumuşak petekli bir dokusu var. Hem içinde bulunan zeytinyağı hem de kremli oluşu sebebiyle ciltte yumuşacık bir etki bırakıyor. Nemlendirme özelliği de mevcut.

Alkolsüz olması sebebiyle de cildi yakmıyor, tahriş etmiyor.

Kokusu çok hoşuma gitti, mis gibi…Yapay, ağır parfümsü kokulardan eser yok diyebilirim.


Çoğu ıslak mendil yapış yapış bir his bırakıyor, şıpır şıpır su damlatıyor, tahriş ediyor, üzerinde alkolsüz yazsa bile cildi yakıyor ve kızartıyor. Bunların hiçbirinden Komili’de eser yok. Bu nedenle bu ürünü çok sevdim ve tavsiye etmek istedim.

İçeriğine bakmak isterseniz buyurun.:)


Siz Komili’nin hangi ürünlerini denediniz?

Bugünlük bu kadar, HOŞÇAKALIN :) 

Yorumlar

  1. Annem bir ara şampuanını filan çok seviodu sonra neden değiştirdi bilmiyorum .Ama bizde ailecek sevioduk yani .))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Şampuanın galiba besleyici özelliği var.Hiç kullanmadım ama öyle tahmin ediyorum :)

      Sil

Yorum Gönder

Teşekkürler...

Bu blogdaki popüler yayınlar

TAVSİYE EDİYORUM #2 - Nivea Soft Nemlendirici Bakım Kremi

►KİTAP AYRACI YAPIMI #2◄

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler