Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler

Resim
Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler Dünyanın lider kripto borsası Bitget, Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasını duyurdu. Hem yeni, hem de eski kullanıcılara yönelik olan bu kampanya ile Bitget, kullanıcılarına 75 bin dolar değerinde ödül havuzu, 1 adet Macbook Pro ve bir adet iPhone 14 hediye edecek.   Ramazan Hep Birlikte Paylaştıkça Güzel Bitget Türk kullanıcılarınu mutlu etmeye devam ediyor. Bitget’in geleneksellmiş Ramazan Hep Birlikte Paylaştıkça Güzel kampanyası bu sene de büyük hediyelerle tekrar ediyor. Bitget’in Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasında hem yeni, hem de eski kullanıcılar büyük ödülleri kazanabiliyor. İşte ödül detayları.   75.000$ Değerinde Mega Ödül Havuzu Kampanya sayfasından kampanyaya katılarak görevleri yerine getiren kullanıcılar toplam 75 bin dolar değerindeki ödül havuzundan pay kazanma şansı elde edecekler. Macbook Pro Şanslı Kullanıcı Ödülü şartlarını tamamlayan şanslı Bitget kullanıcısı Mac

GEOMETRİK FORMLAR & MODERN DOKUNUŞLAR


Kış gelse bile, rengarenk, cıvıl cıvıl, dokulu desenlerle odalarınıza şıklık katabilirsiniz. Şu sıralar oldukça popüler olan geometrik formlar, evlerinize sadece hareket katmakla kalmayıp modern bir görüntü elde etmenize de yardımcı olacaktır. Halıdan, yastığa, dekoratif eşyalardan, döşemelik kumaşlara, tablolardan puflara, duvar kağıtlarına... Aklınıza gelen, gelmeyen her şey evinize ve size eşlik edebilir.

Yine örneklerle karşınızdayım, buyrun, neler varmış bakalım:)


Bu cici duvar kağıdını nasıl buldunuz? Ben çok beğendim.:) Tabiki odanın tüm duvarlarına böyle renkli ve desenli duvar kağıdı uygulamak yanlış; gözü yorar, mekanı daraltır ve kargaşa yaratır. Ancak belirlediğiniz tek bir duvarı bu şekilde yapıp diğerlerini tek bir pastel ton ile renklendirebilirsiniz.
Banyonuzu da unutmadım.:) Banyo perdenize ve havlularınıza da geometrik desenlerle hayat verebilirsiniz.
"Ben sadelikten yanayım, desenlerle pek aram yok"  derseniz eğer, böyle "neşeli" yastıklarla sade odalarınıza hareket katmanızı öneririm.:) İnanın her eşyanız gözünüze ayrı güzel görünecek.
Asimetrik petek raflı kitaplık... Bu kitaplığa bayıldım işte, tam benlik.:) Nedense klasik kitaplıklardaki o dizi dizi görüntüden hoşlanmıyorum. Evdeki kitaplığıma da değişik bir düzen araştırıyorum şu sıralar. Böyle petek petek raflar olmasa da bir çaresine bakacağım.:)
Ya halılar? Modern görüntüye tek bir halıyla da sahip olabilirsiniz. Burada da dikkat edilmesi gereken nokta şu, çok karışık desenli veya çok renkli duvar kağıtlarıyla sakın böyle halıları kullanmayın. Kullanırsanız, evin "deli kızın çeyizi"ne dönme ihtimali çok yüksek.:)
Yastıklar için yaptığım yorumun aynısını yapıyorum, saat ve diğer küçük aksesuarlar için.:) Kısacası her şey bizim elimizde. Az olan ve lüks olmayan eşyalarla da çağı yakalamak mümkün. Yeter ki renkte, dokuda, aksesuarda doğru seçimler yapalım.

...Sevgiler...

Yorumlar

  1. Nedense iç dekorasyonda ne geometrik desenleri ne de aşırı canlı renkleri severim. Aklım daha klasik daha sofistike şeylere gider hep. Böyle renkli geometrik ortamlar bana özel polikliniklerin çocukları oyalamak için yapılan özel bekleme salonlarını anımsatıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hııım genellikle o tür ortamlarda yaygın olarak kullanıyor haklısın ama ufak değişiklikler de iyidir :)

      Sil
  2. ilk fotografa bayildim otesi bayildimm :) fotograflar icimi acti tesekkurler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederiiim, beğendiğine ve içinin açıldığına çok sevindim :)))

      Sil

Yorum Gönder

Teşekkürler...

Bu blogdaki popüler yayınlar

TAVSİYE EDİYORUM #2 - Nivea Soft Nemlendirici Bakım Kremi

►KİTAP AYRACI YAPIMI #2◄

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler