Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler

Resim
Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler Dünyanın lider kripto borsası Bitget, Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasını duyurdu. Hem yeni, hem de eski kullanıcılara yönelik olan bu kampanya ile Bitget, kullanıcılarına 75 bin dolar değerinde ödül havuzu, 1 adet Macbook Pro ve bir adet iPhone 14 hediye edecek.   Ramazan Hep Birlikte Paylaştıkça Güzel Bitget Türk kullanıcılarınu mutlu etmeye devam ediyor. Bitget’in geleneksellmiş Ramazan Hep Birlikte Paylaştıkça Güzel kampanyası bu sene de büyük hediyelerle tekrar ediyor. Bitget’in Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasında hem yeni, hem de eski kullanıcılar büyük ödülleri kazanabiliyor. İşte ödül detayları.   75.000$ Değerinde Mega Ödül Havuzu Kampanya sayfasından kampanyaya katılarak görevleri yerine getiren kullanıcılar toplam 75 bin dolar değerindeki ödül havuzundan pay kazanma şansı elde edecekler. Macbook Pro Şanslı Kullanıcı Ödülü şartlarını tamamlayan şanslı Bitget kullanıcısı Mac

SAĞLIKLI DUDAKLAR İÇİN 5 ADIM

Merhabalar:)

Dudaklarımız vücudumuzun en hassas parçalarından biridir. Sert hava koşullarından dudaklarımızı korumak ve onları nemli tutmak için bakım yapmak gerekir. Fakat bakım, birçoğumuzun aklına ancak kuruduğu ve çatladığı zaman gelir bu.  
Daha sağlıklı görünen dudaklara sahip olmak için neler yapılması gerektiğini 5 maddede topladım ve sizlerle paylaşmak istedim.:) Hem sağlığımız için hem de güzelliğimiz için gerekli olan bu bilgiler umarım herkese ufak da olsa yararlı olur diyorum ve başlıyorum.:)
1. Öncelikle bol su içmekle işe başlamalıyız. Günde en az 6-8 bardak suyun gerekli olduğunu uzmanlar söylüyor. Su içmeyi alışkanlık haline getirmek, sağlıklı olmanın olmazsa olmaz kuralları arasında yer alıyor. Masanızın üzerinde 1,5 litrelik şişelerden bulunsun veya büyük bardaklara suyu doldurun gözünüzün önünde dursunlar.:)

2. Geceleri, bize uygun bir nemlendiriciyi bol miktarda sürüp o şekilde uyumalıyız. Bu sayede dudaklarımız kremi çekecek, sabah daha yumuşak ve onarılmış dudaklarla  uyanmış olacağız. Aloe vera içeren nemlendiriciler, aloe veranın onarıcı ve iyileştirici özelliği nedeniyle tercih edilebilir.
3. Haftada bir peeling yapmalıyız. Bu peelingi evdeki malzemelerle de yapabiliriz, örneğin bal ve toz şeker. Bir miktar balın içine toz şeker ekleyin, dudaklarınıza yedirin. Hatta mümkünse bir kaç dakika o şekilde bekleyin. Toz şeker peeling görevini yerine getirirken, bal antiseptik özelliğiyle dudakların mikrop almasını önler ve aynı zamanda yumuşatır, onarır. Denemediyseniz mutlaka deneyin. Sonuca çok şaşıracaksınız.:)

4. Uzun süren, kalıcı yumuşaklık için nemlendiricilerin dışında arada bir mutlaka vazelin de kullanmalıyız.

5. Son olarak dudaklarımızı ısırmaktan kaçınmalıyız. Ellerimizi de dudaklarınızdan uzak tutmalıyız.:)

Hepimizin bildiği şeylerdir bunlar aslında. Ufak bir hatırlatma olmuş olsun.:)

...HOŞÇAKALIN...

Desteklerinizi bekliyorum:)
Bumerang Ödülleri Oy Ver!

Oylama 11.11.2013 tarihinde, yani benim doğum günümde sona erecek arkadaşlar:) Oy vererek, doğum günümde sevindirin beniii :PPP

Yorumlar

  1. Uzun zamandır edindiğim 2 alışkanlık dudaklarıma blistex sürmeden uyumam ve haftada 2 kere mutlaka dudaklarıma peeling yaparım :) Ama dudaklarımı ısırmaktan bir türlü kurtulamadım malesef :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alışkanlık haline getirmiş olman ne güzel:) Ben de ne yazık ki çok stresli olduğum anlarda farkında olmadan ısırıyorum:/ Aynı şekilde kurtulamadım gitti :(

      Sil

Yorum Gönder

Teşekkürler...

Bu blogdaki popüler yayınlar

TAVSİYE EDİYORUM #2 - Nivea Soft Nemlendirici Bakım Kremi

►KİTAP AYRACI YAPIMI #2◄

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler