Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler

Resim
Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler Dünyanın lider kripto borsası Bitget, Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasını duyurdu. Hem yeni, hem de eski kullanıcılara yönelik olan bu kampanya ile Bitget, kullanıcılarına 75 bin dolar değerinde ödül havuzu, 1 adet Macbook Pro ve bir adet iPhone 14 hediye edecek.   Ramazan Hep Birlikte Paylaştıkça Güzel Bitget Türk kullanıcılarınu mutlu etmeye devam ediyor. Bitget’in geleneksellmiş Ramazan Hep Birlikte Paylaştıkça Güzel kampanyası bu sene de büyük hediyelerle tekrar ediyor. Bitget’in Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasında hem yeni, hem de eski kullanıcılar büyük ödülleri kazanabiliyor. İşte ödül detayları.   75.000$ Değerinde Mega Ödül Havuzu Kampanya sayfasından kampanyaya katılarak görevleri yerine getiren kullanıcılar toplam 75 bin dolar değerindeki ödül havuzundan pay kazanma şansı elde edecekler. Macbook Pro Şanslı Kullanıcı Ödülü şartlarını tamamlayan şanslı Bitget kullanıcısı Mac

MİGROS İNDİRİMİNDEN NELER ALDIM? (Birazcık da şikayetim var :P)

Merhaba Arkadaşlar :)

Özel günlerin en güzellerinden bir tanesi olan Sevgililer Günü'nü de geride bıraktık.:) Umarım sevgilisi olan veya olmayan herkes için mutlu bir gün olmuştur 14 Şubat. Benim için çok hoş, ileride hatırlanmaya değer bir gündü. Hem erkek arkadaşımla hem de ailemle çok güzel zaman geçirdim.

Tabiki bu arada alışverişi de unutmadım.:P Gratis ve Watsons'tan indirime dair hiçbir şey almadım. Çünkü raflar, ürünler o kadar özensiz ve düzensiz ki... Her gittiğimde aynı manzara var. Özellikle Gratis için bu söylediğim daha çok geçerli. Son zamanlarda aradığım hiçbir şeyi bulamıyorum. Sanki Türkiye'nin en ücra şehrinde yaşıyormuşum gibi (Essence'in olsun, diğer markaların olsun) yeni veya koleksiyon ürünlerinden gelmiyor buraya. Bunun sebebini anlamış değilim. Rafllar yenilenmiyor, doğru düzgün tester bile yok. Testerlar esrarengiz bir şekilde yok oluyor. Birgün önce denediğim ve ertesi gün indirimde alırım dediğim ürünü almak için gittiğimde testerını bir kez daha deneyeyim dedim ve bir baktım ki tester bir gece içinde kayıplara karışmış mesela. Neyse...

Watsons desen ayrı bir dert. Önceden zevkle gezerdim, ama artık girmeye korkuyorum. Bir ürüne bakarken, bir çalışan resmen sinsice yaklaşıp yapışıyor. İlla bunu al, şunu al diye.. Çok rahatsız edici bir durum. Ben makyaj malzemesi bakıyorum, beni zorla cilt bakım ürünlerine yönlendiriyor. Bir de mağaza küçücük zaten, 2 kişinin zor hareket ettiği raflar arasında 3-4 görevli ve bunun yanında 1 tane de bayan güvenlik görevlisi var. Nasıl itici bir ortam ya... Çalışanların çoğu da suratsız ve bilgisiz zaten.

Yine neyse diyorum vee Migros alışverişime geçiyorum.:) Migros'ta %50 indirim olduğunu sevgili Ojebalonjoje'nin yazısı sayesinde öğrenmiştim ve ertesi gün hemen gittim.:) Kocaman bir stand hazırlayıp tek tek dizmişler ürünleri. Aaay nasıl hoşuma gitti. Birini aldım birini bıraktım, resmen gözlerim bayram etti. :D Çok fazla bir şey almadım ama yine de indirim çok işime yaradı, gözümü doyurdum.:)


- Garnier 2 adet Saf & Temiz 3ü 1Arada 
(Çok severek kullanıyorum, yedeklendi. Biri benim biri de annem için.)
- Nivea Repair & Care El Kremi - Soothe Dudak Bakım Kremi 
(Bunlar set halinde.. Uygun fiyatı olduğu için aldım.:)
- Nivea Cocoa Butter El ve Vücut Kremi
 (Ünü yayılıyordu ve ben de indirimdeyken denemek istedim.:)

Benim aldıklarım bu kadardı.:) Siz hangi indirimlerden yararlandınız ve neler aldınız?

Bu arada devam etmekte olan bir çekilişim var, hatırlatmak isterim.:)

HOŞÇAKALIN:)

Yorumlar

  1. Çok katılıyorum bu tester olayına. Watsons da Gratis de kesinlikle bu işe bir el atmalı. Testerlar çalınıyor deseler, her standın başında 1 görevli duruyor, testerları denerken bile sürekli yan yan bakıyorlar nasıl çalınsın? Ama şaşırtıcı bir şekilde kayboluyor testerlar. Dün Watsons da rimmel fondoten testerı sadece en koyu renk de vardı, herhalde rimmel tester olarak sadece en koyu rengi göndermiyor değil mi???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen yaa çalındığına inanmıyorum... O kadar görevlinin olduğu bir mağazada çalınma işi değil bu bence de. Umarım testerlar ve raflar bir an evvel düzene girer. Pazar alanları bile daha düzgün geliyor artık bana :))

      Sil

Yorum Gönder

Teşekkürler...

Bu blogdaki popüler yayınlar

TAVSİYE EDİYORUM #2 - Nivea Soft Nemlendirici Bakım Kremi

►KİTAP AYRACI YAPIMI #2◄

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler