Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler

Resim
Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler Dünyanın lider kripto borsası Bitget, Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasını duyurdu. Hem yeni, hem de eski kullanıcılara yönelik olan bu kampanya ile Bitget, kullanıcılarına 75 bin dolar değerinde ödül havuzu, 1 adet Macbook Pro ve bir adet iPhone 14 hediye edecek.   Ramazan Hep Birlikte Paylaştıkça Güzel Bitget Türk kullanıcılarınu mutlu etmeye devam ediyor. Bitget’in geleneksellmiş Ramazan Hep Birlikte Paylaştıkça Güzel kampanyası bu sene de büyük hediyelerle tekrar ediyor. Bitget’in Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasında hem yeni, hem de eski kullanıcılar büyük ödülleri kazanabiliyor. İşte ödül detayları.   75.000$ Değerinde Mega Ödül Havuzu Kampanya sayfasından kampanyaya katılarak görevleri yerine getiren kullanıcılar toplam 75 bin dolar değerindeki ödül havuzundan pay kazanma şansı elde edecekler. Macbook Pro Şanslı Kullanıcı Ödülü şartlarını tamamlayan şanslı Bitget kullanıcısı Mac

EMILY MÜRDÜM RENGİ GÖZ KALEMİ

Merhabalalar Herkese :)

Bugün sizlere çoook tatlı bir mürdüm-mor tonuna sahip, Emily göz kaleminden bahsedeceğim.:) Emily'nin göz ve dudak kalemlerinin ne kadar uygun fiyatlı ve ne kadar başarılı olduğunu hepimiz az çok biliyoruz. Ben yıllar önce bu markayı, bu kadar ünlü değilken, kullanıyordum. Sonra son yıllarda bir baktım ki ünü epey artmış ve yayılmış. :)) Golden Rose'un bünyesi altında olduğunu da öğrenince alıp güvenle kullanmaya devam ettim.


O kadar geniş bir renk skalasına sahip ki benim aldığım 108 numaranın tonuna yakın, 2-3 tane renk daha vardı. Hangisini seçeceğime bir türlü karar verememiştim, ama sonunda bunu aldım. :)


Kremsi ve yumuşak bir yapıya sahip. Bu nedenle ucu çabucak tükeniyor. Ben eyeliner gibi ince şekilde sürmek yerine, hafif dağıtarak uygulayıp buğulu bir görünüm elde ediyorum. Çok kolay bir şekilde dağılıyor zaten ve görünüm olarak fardan hiçbir farkı olmayan; ama fardan daha kalıcı ve pigmentli bir ürün diyebilirim. Özellikle alt kirpik diplerinde muhteşem duruyor. Kahverengi ve ela gözlülere bu tonları şiddetle öneririm. :))


Emily'nin başka hangi renklerini, numaralarını tavsiye edersiniz arkadaşlar? Yorumlarınızı bekliyorum.:))

HOŞÇAKALIN...
post signature

Yorumlar

  1. merhaba
    renk tonu çok hoş bende bir ela gözlü olarak denemem gerektigini düşünüyorum
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim, eminim ki çok yakışacaktır :))

      Sil
  2. Güle güle kullannn bugun aldım bende arkadaşım siyahını da tavsiye etti ama kalmamıştı mağazada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım :)) Sen de güle güle kullan, hayırlı olsun:) İnşallah siyahını da bulursun :)) Siyahı da çok başarılıymış, ama ben likit eyeliner dışında siyah renk çok kullanmadığım için renkliler daha cazip geliyor :)

      Sil
  3. 112 numarasida harika bunun biraz koyusu

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Teşekkürler...

Bu blogdaki popüler yayınlar

TAVSİYE EDİYORUM #2 - Nivea Soft Nemlendirici Bakım Kremi

►KİTAP AYRACI YAPIMI #2◄

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler