Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler

Resim
Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler Dünyanın lider kripto borsası Bitget, Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasını duyurdu. Hem yeni, hem de eski kullanıcılara yönelik olan bu kampanya ile Bitget, kullanıcılarına 75 bin dolar değerinde ödül havuzu, 1 adet Macbook Pro ve bir adet iPhone 14 hediye edecek.   Ramazan Hep Birlikte Paylaştıkça Güzel Bitget Türk kullanıcılarınu mutlu etmeye devam ediyor. Bitget’in geleneksellmiş Ramazan Hep Birlikte Paylaştıkça Güzel kampanyası bu sene de büyük hediyelerle tekrar ediyor. Bitget’in Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasında hem yeni, hem de eski kullanıcılar büyük ödülleri kazanabiliyor. İşte ödül detayları.   75.000$ Değerinde Mega Ödül Havuzu Kampanya sayfasından kampanyaya katılarak görevleri yerine getiren kullanıcılar toplam 75 bin dolar değerindeki ödül havuzundan pay kazanma şansı elde edecekler. Macbook Pro Şanslı Kullanıcı Ödülü şartlarını tamamlayan şanslı Bitget kullanıcısı Mac

HIMALAYA HERBALS Neem Mask | Neem Özlü Arındırıcı Maske

himalaya herbals arındırıcı maske

Himalaya Herbal Neem Maskesi içeriğindeki neem özü antibakteriyel özelliğe sahip olduğu için maske; fazla yağ salınımını önlemeyi, tıkanmış gözeneklerin açılmasına yardımcı olmayı ve etkin bir arındırma sağlayarak sivilce oluşumunu engellemeyi hedefliyor. Sivilce oluşumuna sebep olan bakterilerin yok edilmesine yardımcı olan neem özlü içeriğe sahip olan Neem Himalaya maskesi böylelikle sivilce oluşumu kontrol altına almayı vaad ediyor.

Yapısı ve Ambalajı

neem özlü maske

Himalaya Neem Özlü Arındırıcı Maske kremsi bir yapıda olmasına rağmen içerisinde küçük partiküller bulunuyor. Partiküller ideal boyutta diyebilirim, yani ne çok büyük ne de etkisi çok sert... Maskenin pütürcüklü yapısı ciltteki ölü deriyi atma konusunda ortalama bir başarı sağlıyor. Kokusu ise oldukça bitkisel hatta bence kına gibi kokuyor diyebilirim, ben kokusunu çok sevmiyorum.

himalaya maske

Ürünün tüp biçimli bir ambalajda bulunuyor. Kavanoz içindeki maskeleri hijyenik bulmayanlar için bu durum büyük bir avantaj sağlıyor. İstediğiniz miktardaki ürünü hijyenik bir şekilde tüpten sıkarak kullanabiliyorsunuz. Kapağının vidalı değil de ambalaj ile bağlantılı şekilde olması da kullanım kolaylığı ve pratikliği açısından bence çok iyi oluyor.

Himalaya Herbal Neem Maskesi Kullanım Şekli

Neem ve zerdeçal özlü arındırıcı maske, haftada bir ya da iki kez temizlenmiş yüz ve boyun bölgesine kullanılması öneriliyor. Bense 2 haftada bir kez banyodan sonra kullanmayı tercih ediyorum. Yeteri kadarını yüzüme yayıyorum ve 10-15 dakika kuruması için bekliyorum. Klasik kil maskelerinde olduğu gibi kurudukça cildimde bir gerilme hissediyorum. Bende aynı zamanda hafif yanma ve batma hissi de oluyor, herkeste böyle bir yanma etkisi oluyor mu bilmiyorum ama kalıcı bir kızarıklığa vs. sebep olmuyor. 

neem mask

10-15 dakikalık bekleme süresi sonrasında soğuk suyla yüzümü tamamen temizliyorum. Maske temizlendikten sonra cildimi kesinlikle kurutmuyor ve aksine yumuşacık yapıyor. Yalnız bu maskeyi her yapışımdan 1-2 gün sonra sivilce çıkarıyorum bu nedenle de 2 haftada bir kullanıyorum. 

Ürün Hakkındaki Fikirlerim

 "Kesinlikle öneriyorum, muhteşem bir ürün" diyemiyorum. Herkese göre farklı etkileri olabileceğini düşünüyorum. Ben olmazsa olmaz bir cilt ürünü olduğunu da açıkçası düşünmüyorum, çünkü beni beklentilerimi yeteri kadar karşılamıyor. Aktarlarda satılan toz killerle de cildinizin arınmasını ve yumuşamasını kolaylıkla sağlayabilirsiniz. Zaten maskelerin kullanım mantığı tamamen aynı oluyor. Gözeneklerin derinlemesine temizlenmesini, siyah noktaların tamamen gitmesini, sivilce oluşumunun azalmasını maskelerden beklemek biraz yanlış.

Himalaya Herbal Neem Mask fiyatı 15 ₺ civarı sanıyorum ve maskeyi Gratislerde bulabilirsiniz. İndirim zamanlarında yarı fiyatına kadar düşüyor. Eğer sizin cildinizdeki etkisini denemek istiyorsanız, yağlı ya da karma bir cilde sahipseniz ve ürünü merak ediyorsanız kampanya dönemlerini takip ederek çok uygun bir fiyata maskeye sahip olabilirsiniz.
🔲  🔲  🔲  🔲 🔲 🔲 🔲 🔲  🔲  🔲  🔲
Daha önce yazmış olduğum maske ve peeling ürünleri hakkındaki fikirlerimi okumak için aşağıya tıklayabilirsiniz.
- Garnier Saf & Temiz 3'ü 1 Arada 
Pierre F. Estheticians Formula Gentle Peel of Mask




İnstagram | Facebook | Follow Me On Bloglovin' 
post signature

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

TAVSİYE EDİYORUM #2 - Nivea Soft Nemlendirici Bakım Kremi

►KİTAP AYRACI YAPIMI #2◄

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler